Nyheter

July 14, 2023

Playson lägger till ett helt nytt spelområde till sin sofistikerade xEye Viewboard

Viktor Johansson
WriterViktor JohanssonWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

Playson, en snabbt växande B2B-leverantör av digital underhållning, har uppdaterat sin xEye Viewboard. I den nya uppdateringen har Playson introducerat ett nytt spelområde till det sofistikerade analysverktyget.

Playson lägger till ett helt nytt spelområde till sin sofistikerade xEye Viewboard

Med det senaste tillskottet till Playsons banbrytande reklamverktyg kan kasinooperatörer bläddra i en omfattande samling av företagets mobila slots. Utvecklaren säger att detta verktyg skulle förbättra hela beslutsprocessen.

Den nya uppdateringen kommer med flera dokument i spelområdet. Dessa dokument ger en omfattande inblick i alla Playsons spel ur marknadsföring, matematisk och juridisk synvinkel. Intressant nog har Playsons partners möjlighet att anpassa utrymmet i sin egen unika stil.

Playson har också lagt till flera efterlevnadsdokument för varje reglerad marknad, vilket gör det enkelt att tillämpa filtreringsval som särskilda språk.

Oleksii Mylotskyi, CTO på Playson, sa att det är ett "landmärke ögonblick" för företaget på en global skala att lansera sitt anpassade spelområde. Han kommenterade:

"Partner kommer att ha stor nytta av vad spelområdet kan göra för dem ur affärssynpunkt och det faktum att allt finns på ett ställe kommer att säkerställa en smidigare resa för att hitta alla detaljer om varje spel i vår portfölj. Att kunna visa upp detta unika uppslagsverk till våra partners förstärker sättet på vilket verktyget kan skärpa beslutsprocessen för operatörer."

Oleksii Khodenko, produktägare på Playson, tillade:

"Vår xEye Viewboard är en av de bästa innovationerna vi har skapat på Playson under de senaste 12 månaderna och tillägget av Game Area kommer att tillåta partners att fritt få insikt i vad vi producerar. Att ge partners friheten att veta allt om vår portfölj kommer att öka vår status inom iGaming-branschen och skapar möjligheter att bredda partnerskap över hela världen."

Detta är ett av de stora tillkännagivandena på Playson på sistone då företaget försöker utöka sin globala status. I början av månaden tillkännagav Playson kampanjen för 4 miljoner € Non-Stop Drops and Races. Denna kampanj kommer att köras på bästa mobilcasino-apparna fram till juni 2024, vilket ger spelarna ett 12-månaders äventyr för att vinna en del av mångmiljonprispotten.

About the author
Viktor Johansson
Viktor Johansson
About

Viktor Johansson, en dynamisk 25-årig svensk, kombinerar skickligt sin fascination för onlinecasinon med sin expertis inom svensk lokalisering, och skapar underhållande casinoguider skräddarsydda för den svenska marknaden.

Send email
More posts by Viktor Johansson
undefined is not available in your country. Please try:

Senaste nytt

The Future of Gaming: Hur VR, Blockchain och AI formar branschen
2024-05-30

The Future of Gaming: Hur VR, Blockchain och AI formar branschen

Nyheter